Klagomål

14.11.2019 08:30

Har du klagomål på förmedlaren eller kan du framföra dessa till klagomålsansvarig hos:

Länsförsäkringar Stockholm, Anna Grönkvist. genom att ringa 08-562 830 00 eller genom att skicka e-post till anna.gronkvist@lansforsakringar.se

Klagomål handläggs skyndsamt och om ett klagomål inte tillmötesgås, ska du få en motivering till detta.

Som konsument kan du få vägledning hos konsumenternas försäkringsbyrå, www.konsumenternasforsakringsbyra.se.

Konsumenternas Bank- och Finansbyrå, www.konsumenternas.se eller hos din kommunala-konsumentvägledare, som du kan hitta på www.hallakonsument.se/sok-din-kommuns-konsumentverksamhet

 

Tillbaka

Kontakt

Försäkringsgruppen i Stockholm AB
Knarrarnäsgatan 15
Stockholm
164 40 Kista

08-528 077 40

© 2020 All rights reserved.

Försäkringsgruppen i Stockholm